Πανταζής Δημήτριος
Προσωπικές Πληροφορίες | Θέμα ΔΔ: | Equity and Public Spending Efficiency Aspects of the Greek Educational System |
Επιβλέπων Καθηγητής: | ΚΑΠΛΑΝΟΓΛΟΥ Γ. | |
Μέλος επιτροπής-1: | ΔΑΛΛΑ Β. | |
Μέλος επιτροπής-2: | ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ Ν. | |
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: | ||
Προσωπική Ιστοσελίδα: |
| |
Περίληψη Διδακτορικής Διατριβής | Ελληνικά | |
Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί και κυβερνήσεις στον κόσμο, ενδιαφέρονται να μελετήσουν την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των δημοσίων δαπανών, ιδίως σε τομείς όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η παροχή δημοσίων υπηρεσιών, προκειμένου να αποτρέψουν την επέκταση των δημοσίων δαπανών ως ποσοστού του ΑΕΠ. Στο πλαίσιο αυτό, προσπαθούν να διαμορφώσουν εθνικές στρατηγικές για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών και τον αναδιανεμητικό τους χαρακτήρα. | ||
Αγγλικά | ||
All international organizations and governments around the world, are interested to study the effectiveness and efficiency of public spending, in order to prevent further expanding of public outlays as percentage of GDP. The main fields of examination are health care, education and general public services. In this context, governments try to form national strategies in order to cope with the problems, without compromising the quality of services and their distributional character. | ||
Σύντομο Βιογραφικό | Σπουδές στο τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακό Master in Business Administration στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εισαγωγή και φοίτηση στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διορισμός στο Υπουργείο Οικονομικών στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. | |
Ερευνητικές εργασίες - Δημοσιεύσεις | Μ. Ραμματά - Πανταζής Δημήτριος (2008), "Οι οργανισμοί μάθησης, όχημα για την επίτευξη της οργανωσιακής αριστείας", Διοικητική Ενημέρωση, Αριθμός Τεύχους 44, Ιανουάριος - Φεβρουάριος - Μάρτιος 2008. |